keskiviikko 15. huhtikuuta 2015

Oireita

Voi hyvä tavaton kun päässä surraa..

No niitä oireita on alkanut tulla.. vielä eilen olin aivan varma,ettei ole tärppi käynyt, mutta nyt olen vähän toista mieltä.

-vilunväreitä
-lämmöt koholla normaaliin verrattuna
-munasarjakivut
-alaselkäsärky
-rintojen aristus, pinkeä olo
-satunnaista huonoa oloa, katoaa yleensä hetkessä
-kohdunsuulla ja kohdussa paineen tunnetta
-vatsallaan ollessa tuntuu möykky alavatsalla, eikä kyllä vielä viikko sitten tuntunut
-pissattaa usein

Siis aatelkaa jos testi näyttä negaa tämmöisen oirelistan jälkeen.. kuinka vahva voi naisen mieli olla??? 

Ja aloitinhan minä sen testailunkin jo.. hävettää edes tunnustaa.. piti malttaa odottaa, olin muka kasvattanut rautaiset hermot.. noh ei siinä viivanpaikkaa kummempaa näkynyt, mutta eipä ole ihme näillä kiertopäivillä. Saa nähdä maltanko huomenna olla testaamatta.

KP 31/36, dpo9


Testitukku, herkkä testi, merkki Clungene

dpo10




1 kommentti:

  1. Kyllä tuossa alemmassa testissä minun silmiini jotain näkyisi. En tosian osaa sanoa, onko vivanpaikka vai haamu. Toivottavasti vahvistuisi! :)
    Tsemppiä! <3

    VastaaPoista